HTML

Főökör & Alökör

Az MMP és ami mögötte van. Főökör, Alökör és az alapítás. Majd agymenések bőrszínre, nemre, vallásra, hajhosszra, körömlakk márkára, autó modellre, cipőre, mellbőségre, zokni színre, házi orvosra, gyógyszerészre, kényszerekre és kényszertelenekre való tekintet nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Bejegyzés. Mert kezdődik a motoros szezon. Mano.

2008.04.29. 20:04 MMP

A héten elővettem a robogót, letakarítottam, majd rádöbbentem, hogy ömlik a benzin belőle.

Paff.

Minekutána leszedtem a légszűrőt, mert valahol ugye el kell kezdeni, mintegy másfél liter benzin ömlött a kezemre. Hurrá. Megvan a hiba forrása. Legalábbis a benga forrása...

Szóval, valami miatt a porlasztóból a légszűrő irányába jött a benzin, eláztatva a légszűrőt. Ez utóbbi nem is lenne olyan nagy gond. Ki lett mosva:) Ami nagyobb aggodalom, hogy mi a frászért nem állítja meg az úszó a bejövő cuccot. ??

Vételeztem egy benzincsapot, mondván, az majd megoldja a problémát. Meg is oldotta, csak komplett szívás volt beszerelni. Mert miért is férne el...

Nos, minekutána összeállt a bringa, irány próbálni!! Hát, kicsit kellett rugdalni mire beindult, de csak életre kelt! Gondoltam egy merészet, és első körrel máris a boltba rohantam. Illetve döcögtem, mert rohadtul dadogott.

Kissé járattam, és máris megjött a kedve, úgyhogy Nagyrét mellett máris tudott egy 60-70 körülit. Hurrá!!! Fél év kihagyás után muszály csövezni, különben nem tudom mi lett volna...:)

Ma már simán lementem a városba, jó sok kolléga jött szembe, páran elrobbantak mellettem, de mindent összevetve nagy örömömre szolgált, hogy ennyi motoros van az utakon. Reméljük ennyi is fogja letenni a mocit gond nélkül a téli szünetre. Ámen.

Külön köszönet azoknak az autósoknak, akik mikor észlelik a motorost a tükörben, félrehúzódnak utat adva a kétkerekűeknek. KÖSZI!!!

Ja, és köszönöm annak a h.p. -nak aki a Moszkva téren majdnem elütött, mert úgy vált sávot, hogy körül sem néz! Úgy gondolta, elég egy "bocsika". Fasza, mondja ezt akkor, mikor a tűzoltó leveszi a bukómról a kocsiját...

Kb. mára ennyi.

Sziasztok.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mmpforever.blog.hu/api/trackback/id/tr17447701

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutil kelamin pada ibu hamil 2018.01.06. 05:19:26

Martin Gore új szólóalbuma - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása