HTML

Főökör & Alökör

Az MMP és ami mögötte van. Főökör, Alökör és az alapítás. Majd agymenések bőrszínre, nemre, vallásra, hajhosszra, körömlakk márkára, autó modellre, cipőre, mellbőségre, zokni színre, házi orvosra, gyógyszerészre, kényszerekre és kényszertelenekre való tekintet nélkül.

Friss topikok

Linkblog

"Suicide kaktusznak mondtam, hogy a kurva száját" by Dió

2009.01.28. 11:42 MMP

Manooooooo! Akkor most már tegyük oda magunkat, vannak olvasóink meg minden, legyünk naprakészek, tárgyaljunk ki valamit hetente legalább kétszer. Ígérem itt kezdem a napom mindig:)

A tegnapi napot próbálom most összefoglalni, nem lesz egyszerű:)

 

Reggel 10re vártak egy kis baráti beszélgetésre az Esztergomi Rendőrkapitányságra (továbbiakban jard). Már voltam náluk egyszer, de akkor nem volt bent a felelős nyominger (13.án állították ki az idézést, de 14.ére "lebetegedett"). Akkor az aktát sem találták (akta=3 oldalas nyomtatvány az ügyről, összetűzve, és négyszer félbehajtva). Nah de most megvolt minden. Ami miatt berendeltek, hogy, a Dunaújvárosi Főiskola feljelentést tett, ismeretlen tettes ellen okirat hamisítás vádjával. Amit még megtudtam: Az oktatási minisztériumban megvolt h igényeltem diákot, viszont a DUFon nem voltam hallgató...

 

(akit érdekel elmesélem)

 

Hozzá tenném, hogy ez már egy pár hetes történet, mert közben még beteg is voltam. Arra még emlékszek, hogy a nap fénypontja ként este elhangzott Dió szájából a címben már látott mondat és azt hiszem nem kis meglepetés után igen nagy röhögést váltott ki belőlem:)

 

Szabesz

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mmpforever.blog.hu/api/trackback/id/tr39907992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kókusz Dió 2009.02.18. 22:04:34

Dió magyarázza a bizonyítványát. :D

Szóval aznap egy szép keddi vagy szerdai (ünneplés miatti homály :D) nap volt a vizsgaidőszak UV hetében. A római jog 4-esem még meg sem száradt, bennem máris buzgott a tettvágy, hiszen 6 hete csak ültem és nyálaztam a könyveket (nem, nem úgy mint a kutyám anno a szakácskönyvet, amit sikerült egy délelőtt alatt elfogyasztania). Gondoltam, it's hard time to clean up, ráfér a szobára.

A mi családunkban nem szokás a "csak-a-saját-szobám-az-én-dolgom" hozzáállás, így hát felpucováltam az egészet, örüljön a szájuk. A fürdő olyan csodás lett, mintha akkor fröccsöntötték volna magából a megtestesült tökéletességből. Igen, aki látott már takarítani, tudja, milyen pedáns vagyok (és bosszantó :D). A szobámban is felporszívóztam, felmostam a parkettát, csillogott-villogott.

Elégedett voltam a munkámmal, maximalizmus ide vagy oda, ez megfelelt minden elvárásnak.
Miután port is töröltem, elkezdtem locsolni, leszedni az elszáradt virágokat, leveleket. Közben Szabesszal beszéltem telefonon.

Épp egy sztori közepén tartott, mikor az egyik kaktuszom -megunva a 6 heti stresszes légkört (jókor, azért hozzátenném)- levetette magát a párkányról... egyenesen a frissen fényesre nyalt padlóra.
- A kurva szádat! - kiáltottam fel Szabesz meglepetésére, aki nyilván saját utolsó mondatának tulajdonította a kirohanást.
- Hogy mi?
- Suicide kaktusznak mondtam, hogy a kurva száját.

... És csak röhögés...
süti beállítások módosítása