HTML

Főökör & Alökör

Az MMP és ami mögötte van. Főökör, Alökör és az alapítás. Majd agymenések bőrszínre, nemre, vallásra, hajhosszra, körömlakk márkára, autó modellre, cipőre, mellbőségre, zokni színre, házi orvosra, gyógyszerészre, kényszerekre és kényszertelenekre való tekintet nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Betegség...orvos...kezelés...fax

2009.02.18. 14:15 MMP

Két hete sikerült begyűjtenem valami nagyon ragaszkodó fertőzést...NEM...NEM TRIPPER...

6.án pénteken reggel felültem az ágyon h most akkor indulok dolgozni, és azzal a lendülettel vissza zuhantam, aznap csak dokihoz mentem nagy nehezen, de mire másodszor felkeltem már hangom sem volt. Doki kérdezi mi a baj? Jah mondom így könnyű... Mondtam neki a szokásosat, lázam nem volt, de nem kaptam levegőt és majd kiszakadt a tüdőm.. Diagnózis: (nah most figyelj) Légúti fertőzés - mit nem mond, nem kapok levegőt még szép h nem hiszem azt, hogy lúdtalpam van. Aztán azon ünnepelte magát egy negyedórán át, hogy kiszúrta a gerincferdülésem, ami sokkal enyhébb mint HAT éve mikor a páciense lettem és teljesen kivizsgált... Ott volt még valami spiné akiről később kiderült, hogy nem is rossz arc és a doki menye, viszont mikor akkor idegenkezűséget követett el, vagyis ismeretlenül, engedély nélkül nyúlt hozzám nem sok híja volt egy kéztörési fenyegetésnek, de mint már említettem hangom sem volt meg levegőm sem, szóval nem keménykedtem.

Kaptam gyógyszert, egy olyan köptetőt mely ízében leginkább a flectorra hasonlít, aki még nem ivott olyat se annak mondom, hogy az egy por, ami bármiben feloldható, de tök mindegy miben oldod fel mert mindennek elbassza az ízét és még mentolos is. Ebből napi 4...nem részletezném a szenvedést..

Mikor kedden visszamentem és még mindig gyakoroltam a tüneteket, akkor kaptam antibiotikumot, Augmentin Duo a neve és 1 Gramm a hatóanyag tartalma, gondoljatok arra, hogy az algoflexnek 400 mg. Kérem szépen az antibiotikum, baktérium ellen van, a vírusnak meg se kottyan, szal a dokinak fingja nem volt arról, hogy mi a bajom. Fingja még most sincs, bajom még van, de már dolgozok.

Csütörtökön mikor visszamentem, már kiírt melózni, és rögtön be is fogott, nem ő hanem az asszisztencia, hogy állítsam be a faxot náluk. Megcsináltam..Az áldott jó szivem visz egyszer a sírba:) Remélhetőleg ezekután emlékezni fognak rám...

 

Szabesz

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mmpforever.blog.hu/api/trackback/id/tr7950750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kókusz Dió 2009.02.18. 22:08:19

... mint a betegre, aki jött és egy életre elcseszte a faxot. :P XD
süti beállítások módosítása