HTML

Főökör & Alökör

Az MMP és ami mögötte van. Főökör, Alökör és az alapítás. Majd agymenések bőrszínre, nemre, vallásra, hajhosszra, körömlakk márkára, autó modellre, cipőre, mellbőségre, zokni színre, házi orvosra, gyógyszerészre, kényszerekre és kényszertelenekre való tekintet nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Megszakítva a csendet elmondom mi volt reggel

2008.10.22. 17:01 MMP

A közlekedés gyakorló életveszély, ezt mindenki tudja. Nah, de hogy már a buszon sem vagyok biztonságban az elég necces.

Ma (2008.10.22.) jövök befelé Bépére busszal, kis busz, nem csuklós hanem a másik, tudja mindenki. Vörösvári úton ezerrel döngetünk befelé, a BUSZSÁVBAN. Egyszercsak buszunk dudál, hatalmas fékezés, emberek amellett h már álltak páran, szerencsére kapaszkodtak, én szerencsére már nem aludtam különben most lenne rajtam gallér. A hangokból, és az enyhén nagyot huppanó buszból azt gondoltam, hogy átmentünk valakin. Szerencsére nem így volt és a buszon sem volt személyi sérülés. Előttünk 50 méterrel egy passat állt fel a járdára és a sofőr (35ös családapa) lassan de biztosan sétállt a busz felé. Sofőrünk elég nagy darab figura, így nyitott mikor leszállt: "hova az anyádba siettél te idióta". Én komolyan azt hittem megöli. Aztán miután körbe járták a buszt és látták a sérüléseket, meg a sofőr meggyőződött arról, hogy nincs sérült az utasok között, egy újabb csípős megjegyzés kiséretében a következőképp kérte az utasokat, hogy gyalog folytassák útjukat: "Kérem hagyják el a járművet, mert a fiatalember kiszabadult az állatkertből" Még röhögni is tudtam volna, ha nem kellett volna gyalogolnom hajnalok hajnalán:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mmpforever.blog.hu/api/trackback/id/tr45726725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása