HTML

Főökör & Alökör

Az MMP és ami mögötte van. Főökör, Alökör és az alapítás. Majd agymenések bőrszínre, nemre, vallásra, hajhosszra, körömlakk márkára, autó modellre, cipőre, mellbőségre, zokni színre, házi orvosra, gyógyszerészre, kényszerekre és kényszertelenekre való tekintet nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Mittudoménhanyadik nap, Mano

2008.03.20. 20:21 MMP

Ma, mármint csütörtökön reggel kávéztam egyik barátommal. Ez gyakorlatilag rendszeres program. Utána bementem az iskolába, de nem sokáig maradtam, mert hirtelen rájöttem, hogy programom van!

Irány a BRFK Teve utcai székháza! Annak is a sajtó osztálya.

Iskolámban szakdolgozati témának kaptam a Magyar Rendőrség kommunikációs gyakorlata című tételt. Én leginkább arra voltam kíváncsi, hogy miképp képesek a sajtószóvivők olyan okos mondatokat mondani, melyeket mindenki ismerhet. Erre a kérdésemre azt a választ kaptam, hogy mindegyik úgy beszél, ahogy akar, ez nem előírás. Na, paff. Ezek szerint a szóvivők saját akaratukból beszélnek így...GRT...

Miután mintegy másfél órát voltam benn, és meg kell jegyeznem jól szórakoztam, mert mindenki segített, irány a fegyverbolt, élménybeszámolni.

Kedvenc fegyverszaküzletünkben beszámoltam a tapasztalataimról, majd elmélyült elmélkedés következett a különböző fegyverekről, lőszerekről. Itt tudtam meg, hogy a lőszerek királynője a .375 Holland and Holland. Éljen. Ezek után csak azt kéne tudni, melyik a lőszerek királya???? Szerintem .50 BMG:)

Feltehetőleg valami vírust is összeszedtem, mert fáj a fejem, és a hasam. Ez az egész napot keretbe foglalta. Érdekes keretbe.

Mára kb. ennyi. Várjuk Szabeszt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mmpforever.blog.hu/api/trackback/id/tr25389866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása