HTML

Főökör & Alökör

Az MMP és ami mögötte van. Főökör, Alökör és az alapítás. Majd agymenések bőrszínre, nemre, vallásra, hajhosszra, körömlakk márkára, autó modellre, cipőre, mellbőségre, zokni színre, házi orvosra, gyógyszerészre, kényszerekre és kényszertelenekre való tekintet nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Hosszú várakozás, édes gyümölcs:ma Szabesz visszatért!

2008.05.29. 19:37 MMP

Helló, szia! Pisztácia!

Tudom már nagyon várt mind a 3 olvasónk :), nah de most itt vagyok. Kicsitt berántott a gépszíj, avagy a magyar társadalom rétegződéséből fakadó munkakörülmények. Mindenki tudja, miről van szó, de aki mégsem annak elmondanám röviden (tényleg röviden;) ).
Arról szól a fáma, hogy ha van diplomád akkor irtó nagy mázlista vagy, mert csak 3 évig kell ugyanazt a tetű munkát végezned, mint nekem diploma nélkül. Jah hogy még nem mondtam? Akkor most mondom, nekem nincs diplomám és nem is lesz amíg nem ugrok fel pár lépcsőfokot anyagi helyzetem emeletei között. Erre még később kitérek.
Ami a munkát illeti, a cégeknek az az érdeke, hogy minél kevesebb lóvéval szúrja ki a szemed. esetemben ez fokozottan igaz volt, minden hétköznap 4 órakor kelltem és fél10 előtt nem jutotta haza. Aztán két hónap alatt a szervezetem elkezdte  jelét  adni ,  hogy  kevés  neki  a  napi 4-5  óra  alvás.  Nah most kapaszkodj meg, feketén kaptam ezért 100 ezret havonta,de amikor kértem egy szabadnapot,mert ügyeket is elkell intézni vmikor, akkor azt az egy napot arányosan levonták....
Ez még nem is a legrosszabb rendszer, hallottam rosszabbakat is. Vannak helyek ahol fix 8 órára bruttó 65 ropi és a műszakpótlék meg pofára....
Ez van,sajnos nem mi vagyunk azok az emberek akik tehetnének ellene bármit is, akik viszont tehetnének azokat nem hozza lázba. Ennyi. Fleto is megmondta, ha nem tettszik a rendszer el lehet menni.

Diploma kérdésben még annyit szeretnék mondani, hogy Mano is próbálkozik megszerezni magának egyet a BKFen. Ki fizet érte egy rakás lét, aztán mivel kemény fedeles még arra is alkalmatlan, hogy kitörölje vele. Mellesleg megjegyezném, hogy nem értem manager vagy mi a rossznyavaja szakon, nem értem mért kell Nyomdatechnika és DTP vizsgát tenni.

Szóval, hogy ha valaki nem munkával keresi a pénzt, és itt nem a bűnözésre gondolok, az egyedül az ország jólelbaszott rendszerének igen magas számlájára írható. Ha említett nem dolgozó embernek véletlenül van is egy kevés stexe, akkor már ujjal mutogatnak rá. Persze nem azt mondom tény , hogy van sok-sok ember akikre, Mano azt mondja, hogy "éhes". Elmagyarázom, ez az az embertípus aki mindenből nagyot akar szakítani, akinek nem elég a biztos megélhetés, akinek mindig a maximum kell, és hogy miért? Nagyon egyszerű: Mert megteheti! Mondhatnám, hogy gondolkozzatok el rajta, de hiába agyalsz ez így van. Persze elfogadom, ha valakinek más a véleménye, ha így van írd le, szivesen olvasom.

Nah ti 3an, kössz a figyelmet.
Szabesz kiszáll :)

u.i.: Ha akartok egy kis poénos érzést minden PC használatnál akkor ti is vegyetek szilikon billentyűzetet, nagyon poén (nem, nem LoL meg nem is xD, ilyeneket mi nem értünk és nem használunk, mi ha vicceset látunk hallunk, akkor röhögünk mint az állat.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mmpforever.blog.hu/api/trackback/id/tr50493907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása