HTML

Főökör & Alökör

Az MMP és ami mögötte van. Főökör, Alökör és az alapítás. Majd agymenések bőrszínre, nemre, vallásra, hajhosszra, körömlakk márkára, autó modellre, cipőre, mellbőségre, zokni színre, házi orvosra, gyógyszerészre, kényszerekre és kényszertelenekre való tekintet nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Nehogy a Mano egyedül érezze magát

2008.03.19. 22:09 MMP

Kedves Olvasó, nem olvasó, látó (jah az más) és Mano!

A mai napon, vagyis estén erőt veszek magamon és egy nagyobb írás formájában összefoglalom az elmúl két nap, és a ma eseményeit.
Hétfőn reggel sem volt könnyebb, sem pedig nehezebb felkelni négy órakkor (igen, reggel, még mindig), aztán máris jobban éreztem magam mikor a Sláger Rádióban (tudjátok az a sláger ami a füleden megy be és a könyöködön jön ki) meghallgattam nem kis mennyiségű hülyeséget. Ezzel el is indult a nap. Beérkezve az irodába, a főnök kiosztotta az aznapra rendelt melókat, a mi párosunknak Táborfalván volt egy 15 perces szerelés, aztán csak pénzbehajtás. Hamar haza érhettem volna, ha nem megyek délután kettőre állásinterjúra. Nah ez hiba volt. A Szabadság térre kellett volna mennem a Bank Center, Platina Tornyába. Oda mentem az őrhöz, a recepción, és miközben a következő beszélgetés zajlott köztünk ránéztem a recepció gárda másik tagjára és mit láttam?! Az, hogy rendőr volt nem volt olyan furcsa, mint az, hogy tűzszerész jelzéssel ellátott ruhája volt, mondtam jóóól van:)

Szóval a beszélgetés:

"Jó napot kívánok Sz......... vagyok, és H............ úrral beszéltem meg egy találkozót kettő órára.
Erre az őr: - Ha nem tudsz céget mondani akkor nem tudok segíteni, de megnézem a listámat.
Nah mondanom sem kell, hogy nekem már a hirtelen tegezés sem tetszett, de miután nem találta az általam mondott nevet a listában, a hangnem hirtelen olyanra váltott mintha én csak szórakozni akarnék vele. És mi a legviccesebb az egészben? Hát (igen most háttal kezdtem a mondatot) az, hogy előttem legaláb 4en keresték ugyanott ugyanazt a fószert. Nah mindegy, gondoltam magamban most nem rendezem át a termet és elsétálltam. Gondoltam mivel jóidő van sétálok egy kicsit, tehát a BCtől átsétáltam a Kálvinra (most mindenki nézze meg a térképen, hogy az nem kis távolság), aztán dzsaltam haza. Ezzel a hétfő szinte letudva.

Kedd, nah megvolta szokásos reggeli kanyar, aztán mikor meg láttam a munkalapot tök jól éreztem magam mert csak téténybe kellett volna menni, már el is indultunk amikor utánnunk szóltak, hogy lemondták a telepítést, így kaptunk egy másik címet. Ennek már nem örültem annyire. A munkanapom csak annyi volt Enying, aki nem tudja annak mondom, hogy a 7es útról kell lefordulni, a 64esre, nagyjából a Balaton dél-keleti csücske alatt van a település. Az Áldott utcában volt a ház, annyira áldott volt, hogy a kollégámat vagy 3szor rázzta meg az áram, én meg kb ugyanennyiszer húztam vissza a létrát mert már dőlni akart, miközben rajta álltam. Amikor már minden kész van, épp akarunk elköszönni, akkor jött oda a néni egy cetlivel, hogy akkor ezekre a telefonszámokra csörögjön a riasztó. Kissé rosszul lettünk mindketten, majd elgondolkodtunk, hogy megkéne próbálni megetetni, hogy ezt most már nem lehet, de végülis elvetettük a szivatást és elkezdtük a szerelést. Volt egy nagy franciaágy ami utunkat állta, akkora volt, hogy négyen alig tudtuk megmozdítani (nem emelni, csúsztatni).
Azért szerencsére 5 órakkor így is el tudtunk indulni, hazafelé jókat derültünk azon h a rádió hangja minden bukkanónál mondhatni hepénél visszajön és minden hupánál elmegy és mint tudjuk hepe-hupás úton lehetetlen két hepe egymás után, így nem volt tartós az adás. Nah meg az is jó móka volt, mikor az egyik településen megláttunk egy utca táblát a következő felirattal: "Kula tér". Ez a nap poénja, tudom szar szinoníma:D
Ez a nap is úgy végződött mint az előző csak kicsit később.

Nah én most elhaladok az álmok mezejére, majd holnap megtoldom az írásom ha időben haza esek:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mmpforever.blog.hu/api/trackback/id/tr84388494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása